The World of Goo Boards (http://www.musicfanclubs.org/cgi-bin/ggd/YaBB.cgi)
Off Topic Board >> Off Topic Board >> I'm pissed off
(Message started by: ChickenCookie on Nov 9th, 2007, 10:51am)

Title: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 9th, 2007, 10:51am
... and I need some great music to help me work out my anger issues.  No, I don't want something that will make me feel better ... not just yet.  I want something that will allow me to rage and scream and sing at the top of my lungs while doing 90 down the NYS Thruway passin' cars like they're standing still and flippin' off people that dare look my way.   >:(  Yeah, I'm in one of those moods, and it's not going away.

Not really into death metal or anything like that.  Good angry rock songs are best, but nothing relationship-wise (that's the one thing in my life that's still very healthy at this point).  Here's an idea of what's already on this playlist, to give you an idea:

She - Green Day
Long Way Down - GGD (duh)
You Oughta Know - Alanis
Not Ready to Make Nice - Dixie Chicks
I'm Not Okay - My Chemical Romance
Won't Get Fooled Again - The Who
True Friends - Shannon Curfman

Any other suggestions?  I'd love to hear them!  Thanks, Goobers!

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 9th, 2007, 11:33am
Well, alriiight!
Let it out, Chickie.

Now you've got me listening to my "angry music".
How about Skid Row: "Youth Gone Wild" or "Piece of Me"?
That always warms the cockles of my cold heart.

Led Zeppelin: "Immigrant Song"? heheh...

Or, for one that's a rarity, but that seems to fit into your "theme"...
Free: "Wishing Well". My personal favorite for these very occasions. Seek it out.

This thread oughtta be good...

Title: Re: I'm pissed off
Post by Shannon on Nov 9th, 2007, 2:32pm
Here's a couple.....

I Hate Everything About You - Three Days Grace
I Don't Care Anymore - Phil Collins
Don't Speak - No Doubt

Title: Re: I'm pissed off
Post by carlyn on Nov 9th, 2007, 4:41pm
Lazy Eye?

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 10th, 2007, 10:27am

on 11/09/07 at 11:33:07, DWG wrote:
Led Zeppelin: "Immigrant Song"? heheh...

LMAO!  Alright, maybe not, but it made me smile anyway!  :D

Thanks for the suggestions, everyone.  Keep 'em coming.  I know there's gotta be that *one song* you listen to when you are so angry you could rip your own hair out and toss it around the room.  Share!

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 10th, 2007, 11:27am

on 11/10/07 at 10:27:58, ChickenCookie wrote:
I know there's gotta be that *one song* you listen to when you are so angry you could rip your own hair out and toss it around the room.

Uhh... "Voices Carry" by 'Til Tuesday?
*snicker*

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 11th, 2007, 10:28am

on 11/10/07 at 11:27:10, DWG wrote:
Uhh... "Voices Carry" by 'Til Tuesday?
*snicker*

No, not the song that makes you want to rip your hair out ... the one you listen to when you already feel that way!  ;)

Hmm, I wanna be around you when you're pissed off.  You choose odd music to rage to.   :)

Title: Re: I'm pissed off
Post by Shannon on Nov 11th, 2007, 10:48am
It's weird.... I don't have a rage song so this was hard for me. The one song I really feel if I'm mad is Alanis's but you already have that one listed.

I'm more the kind of person that when I'm mad I listen to calming music to bring me back down.

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 11th, 2007, 2:42pm

on 11/11/07 at 10:28:48, ChickenCookie wrote:
No, not the song that makes you want to rip your hair out ... the one you listen to when you already feel that way!  ;)

Hmm, I wanna be around you when you're pissed off.  You choose odd music to rage to.   :)

Haha...I knew you'd say that. All I could think of was the video for that song, and how Aimee Mann looked like she'd yanked out her hair.
If you wanna see me pissed off, come visit me at work on a Friday evening. That usually gets me cranked up pretty good.

Oh...how about a song that actually has the words "...and I hope it pisses you off" in the intro? That's always a good choice.

Title: Re: I'm pissed off
Post by CTC on Nov 11th, 2007, 5:09pm
WHAT???  No death metal??  Oh I can't help you then  ;)

How about....(I will try to keep them not too heavy)

If You Want Blood - AC/DC
The Mob Rules - Black Sabbath (w/Dio)
It's So Easy - Guns N' Roses (don't listen to it w/Chicklet around)
Die With Your Boots On - Iron Maiden
These Boots - Megadeth
Seek & Destroy - Metallica
Renegades Of Funk - Rage
There's Only One Way To Rock - Sammy Hagar
Jesus Christ Pose - Soundgarden
Breed - Nirvana

I can help you with any of these songs if you need them
:-*

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 11th, 2007, 5:43pm

on 11/11/07 at 17:09:46, CTC wrote:
WHAT??? No death metal?? Oh I can't help you then ;)

How about....(I will try to keep them not too heavy)

If You Want Blood - AC/DC

Oh Wendy ... YES!!!!  I freakin' love me some AC/DC, especially with the late great Bon at the microphone, and this song is GREAT!  And perfect ...  :devil:

Even though I hate Fred Durst and his stupid band, the lyrics to Break Stuff pretty much sum up how I'm feeling:

Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sucks
You don't really know why
But you want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days!!

[chorus]
Its all about the he says she says bullshit
I think you better quit
Lettin' shit slip
Or you'll be leavin with a fat lip
Its all about the he says she says bullshit
I think you better quit talkin that shit
(Punk, so come and get it)
Its just one of those days
Feelin' like a freight train
First one to complain
Leaves with a blood stain
Damn right I'm a maniac
You better watch your back
Cuz I'm fuckin' up your program
And if your stuck up
You just lucked up
Next in line to get fucked up
Your best bet is to stay away motherfucker
Its just one of those days!!


Umm ... yeah.  :-/

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 11th, 2007, 8:48pm
Ohh...so you're that pissed off...

Title: Re: I'm pissed off
Post by CTC on Nov 12th, 2007, 9:53am

on 11/11/07 at 17:43:10, ChickenCookie wrote:
Oh Wendy ... YES!!!!  I freakin' love me some AC/DC, especially with the late great Bon at the microphone, and this song is GREAT!  And perfect ...  :devil:


I don't remember much, but I do remember your love for AC/DC.  And yes....the late Bon at the microphone was kick ass!  

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 12th, 2007, 6:55pm

on 11/11/07 at 20:48:15, DWG wrote:
Ohh...so you're that pissed off...

Oh yeah, I'm that pissed off.  The kind of pissed off that doesn't go away in a day.  Or two.  Or ten.  :-/

Title: Re: I'm pissed off
Post by partygoober on Nov 13th, 2007, 4:59pm

on 11/11/07 at 20:48:15, DWG wrote:
Ohh...so you're that pissed off...



that made me laugh :)

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 13th, 2007, 6:30pm
;)


anyone notice how we're all too scared to ask what or who she's mad at?

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 14th, 2007, 8:21am

on 11/13/07 at 18:30:55, DWG wrote:
;)


anyone notice how we're all too scared to ask what or who she's mad at?

I just thought it was 'cuz you didn't care ... <sniff, sniff> :'(

LOL, just kidding.  Can't tell you on a message board, but I'd tell you via PM.  It's a looooooooooong story though.  :-/

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 14th, 2007, 10:50am
Aww...you know I care.
I'm just not nosy.
We're all about decorum on the forum here.

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 14th, 2007, 5:54pm

on 11/14/07 at 10:50:49, DWG wrote:
We're all about decorum on the forum here.

You should be a rapper.  Give Fiddy and Eminem a run for the money.

Title: Re: I'm pissed off
Post by Christian on Nov 16th, 2007, 2:02am
Angry songs eh?

The Mountain Goats - No Children (http://www.youtube.com/watch?v=JPy_fiv3sAw)

My favourite song to sing along with.

I hope when you think of me years down the line
You can't find one good thing to say
I'd hope if that if I found the strength to walk out
You'd stay the hell out of my way


Sorry to hear you're upset though Gail.

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 16th, 2007, 1:51pm
Aww Christian, I knew I could count on you for a contribution here.  Don't worry, it's not something I can't handle, it's just that I've been white-knuckling it lately and I've gotta let it out!  I've been under terrible stress for the past 6 months and it's finally all catching up with me!  :-/

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 16th, 2007, 4:31pm
Hey Gail...
Be good to yourself.
That's advice, not a song endorsement by Journey.  ;)

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Nov 17th, 2007, 1:31pm
LOL, but I could use a cheesy Journey video to cheer me up.  Maybe something with air guitar (and air keyboards, and air drums ...)  LMAO

Title: Re: I'm pissed off
Post by Pondering My Fate on Nov 17th, 2007, 2:05pm
http://www.youtube.com/watch?v=LFjKFDvyJ80

Personal favorite. Just because my old roommate's boyfriend looks like a clone of Steve Perry. ::)

Title: Re: I'm pissed off
Post by DWG on Nov 17th, 2007, 11:39pm

on 11/17/07 at 14:05:23, Pondering My Fate wrote:
...my old roommate's boyfriend looks like a clone of Steve Perry. ::)

He really does. It's scary.

As for that video...it needs more cowbell.

And what the heck do they mean by "the lovin' things"?

Title: Re: I'm pissed off
Post by Peyton on Jan 13th, 2008, 2:46pm
I haven't been here in ages...and I KNOW this is late in coming... but for future reference... here's the song that plays in my head.. it's old... but it fits so many situations...

Nazareth.... song called Hair of the Dog...

anybody know it?

Title: Re: I'm pissed off
Post by ChickenCookie on Jan 14th, 2008, 9:31am
Oh yeah, great song for when you're ticked off!  Thanks Peyton!  :nanner:

Title: Re: I'm pissed off
Post by Calla on Jan 14th, 2008, 4:29pm
I doubt this song would move anyone to a better mood...lol. This thread caught my eye so I yahooed pissed off songs and this was the first up.  The band is Home Grown..?? (never heard of them) ...  the lyrics are indeed pissy.

The song is Piss Off.....

http://stlyrics.com/songs/h/homegrown1847/pissoff87678.html

Personally, I like My Chemical Romance's Welcome To The Black Parade .. for the aggression on it. I usually tend not to focus on foul mooding songs.

:)


Title: Re: I'm pissed off
Post by Calla on Jan 14th, 2008, 5:42pm
another one that could work is Linkin Park's "In The End"..


Title: Re: I'm pissed off
Post by The Cerulean O on Jan 14th, 2008, 9:34pm
If I'm really pissed off, I listen to Up Your's (it's wonderful that he takes care of all the swearing for me  :love:), or sometimes I Hate Everything About You by Three Days Grace. That's a good one.
...
Yeah, basically all I got.



The World of Goo Boards » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB 2000-2003. All Rights Reserved.